zaterdag 1 februari 2014

Het is weer zaterdag...

Januari in beeld

Ja heb besloten om iets nieuws te proberen en dat is elke maand alle foto's die ik gemaakt heb om deze in een flipagram te stoppen en op elk eerste van de maand in mijn blog te verwerken.

Nu nog even de afgelopen dagen bespreken.
Donderdag moest ik weer op het schavot en ik was weer 5 ons afgevallen.
Na drie weken bij 3 kilo kwijt. Dit gaat de goede kant op. Nu is het februari en dan gooien de meesten mensen de handdoek in de ring, maar ik blijf door zetten. Het is ook erg fijn dat ik deze "strijd" niet alleen hoeft te doen mijn moeder en zusje doen ook mee met weight watchers.
Dus genoeg steun zou ik zeggen maar wie mij ook door dik en dun steunt is mijn vriend.




Gister ben ik gezellig uiteten geweest met een paar collega's. We zijn bij de mexicaan in zaandam wezen eten.
panchoscantina heette het restaurant en ben daar al vaker geweest en was natuurlijk weer heerlijk. En we hebben gegeten voor maar 27,50 p.p en dan heb je ook wat een heerlijk voorgerecht(warme nacho's met kaas,kip) Hoofdgerecht( Enchiladas Pancho's) en toetje was een proeverij voor twee(wat je hieronder ziet is voor een persoon)


Vanavond gourmetten bij mijn moeder dit is nog gezellig voor haar verjaardag.
Nu even verder met filmpjes kijken van andere bloggers etc. En dan straks richting mijn ouders
Fijne zaterdag




 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten