woensdag 12 februari 2014

Het is alweer woensdag

Hoi,
Ben alweer even niet wezen bloggen, maar nu even nog wat tijd om wat te vertellen.
Ik was vandaag samen met mijn vriend naar de kruidvat geweest en daar wat geshopt.
Ik heb wattenschijfjes gekocht deze waren op. Verder reinigingsdoekjes van nivea. Dit zit in een mega voordeel doos. Mijn vriend heeft twee adidas body en douche gel gekocht. Verder heb ik een nagellak gekocht van het merk NYC en zal deze van de week nog even reviewen. 

  

Sinds van de week heb ik ook weer een melk opschuimer, de vorige is helaas stuk. Ik heb nu een handmatige van de Xenos voor maar 10 euro. Dus ik ging aan de slag en zetten heerlijke koffie met Dolce Gusto. Na een aantal keer op en neer gegaan glas in de magnetron gedaan minuutje aan en hop een hele mooi schuim laag. Dus koffie in de glas, melk er op en op het nog lekkerder te maken wat cacoa erover en hij smaakte lekker. De schuimlaag was trouwens erg goed en stevig. Lepeltje bleef er op liggen en rechtop in staan. Deze melk opschuimer is ook getest bij radar en kwam daar als tweede uit de test. melkopschuimer test 
Zelf doe ik eerst de melk opkloppen en dan warm maken, ik vind het een beter resultaat dan.



















Dus hier een korte blog nu moet ik mij klaar maken voor weer een uurtje dansen tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten