woensdag 26 februari 2014

Optimel bedankt!!

Hoi, daar ben ik weer.

Gister ben ik gezellig weer gaan eten bij mijn ouders. Daar eenmaal aangekomen vertelde mijn moeder dat optimel mijn taart had gedeeld op hun eigen facebook pagina.En daar hebben ze mijn link in gedeeld naar mijn blog. Dit vond ik erg leuk en ben ik dankbaar om want gister heb ik 76 pageviews gehad. Hoop natuurlijk dat iedereen die even langs is geweest of nog langs komen regelmatig terug komen om te lezen.

Hier de website van optimel voor informatie over de producten en acties. Waarom verwijs ik jullie door naar optimel, nou om het volgende het leuke van optimel is dat je kan eurosparen. Ik kan je vertellen na het binnen krijgen van het pakket gaat dit erg snel. Nu na een week nog maar twee bakken staan in de koelkast. Ze zijn heerlijk.

Wat spaar je hoor ik jullie denken;
Bij elke product dat je koopt krijg je 5 euro. Op de website of app kan je dan de codes invoeren en dat word je saldo steeds hoger.

Waarvoor kan je dan sparen, voor veel kortingen op vakanties, uitjes, home producten, Mode en accessoires en nog veel meer. Een kijkje waard.

Ja ik heb op dit moment veel optimel-euro's dus word tijd om wat te gaan kopen. Maar aangezien we gaan verhuizen willen we dan wat leuke dingen kopen voor in huis. Hebben al een mooie fruitschaal zien staan en deze gaan we zeker aanschaffen en wie weet nog wel meer. In ieder geval Optimel bedankt voor het pakket en kijk uit naar nog meer acties of pakketten.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten