zondag 23 februari 2014

Huishoudbeurs 2014

Vorige week was het dan zover, we gingen naar de huishoudbeurs. Vroeg mijn bed uit eerst mijn zusje opgepikt, oma opgehaald en toen op naar mama om haar op te halen.
Toen zijn we met de auto richting de rai gereden. Daar aangekomen auto geparkeerd en trolleys uit de auto gepakt en daar gingen we dan met zijn vieren. Eenmaal binnen moesten we even wachten tot we naar binnen mocht. Eerst langs de Weight watchers en toen de Rimmel bezocht daar wat nagelslakjes gekocht. Toen heerlijk over de beurs gestruint.

Bij de nivea heb ik de dagcrème sensitieve gekocht en ben erg blij dat ik hem heb gekocht nu een week in gebruik en merk dat het werkt. Nu van de week toch ook de nachtcrème even kopen zo kan ik helemaal goed mijn houd gaan verzorgen. hier onder de link naar de website waar je een gratis proefmonster kan aanvragen.

Het was weer een leuke dag en volgend jaar gaan we gewoon weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten