woensdag 29 januari 2014

Op de heflt van de week..

Afgelopen dag druk gehad dus nu weer tijd voor een blog.
Gister was mijn moeder jarig en daar zoals elke dinsdag gegeten. We hadden voor mijn moeder een toetsenbord gekocht waarvan de toetsten licht geven in verschillende kleuren. Ook had in nog een mooie bos bloemen voor haar gekocht
Overdag had ik de bso kinderen die die dag een studiedag hadden en met een van die kinderen ben ik gaan freubelen heb twee hartjes gemaakt met strijkkralen

Hier zie je ze liggen op mijn plateautje met olvarietpotjes  waar ik kaarsjes in kan doen. Deze potjes heeft een moeder van een collega/vriendin gehaakt voor mij in de kleuren van ons huisje beetje paars,groen. Ben er erg blij mee.














Verder heb ik vandaag last van ontstoken ogen maar gaat nu alweer een stukje beter. Gister is dit begonnen. En ik doe mee aan een food panel en daar kreeg ik vandaag weer een eetpakket binnen zoals ik dat noem. Met daar in weer producten die ik mag testen en proeven.
Wat ik wel heel graag wil proeven is de roos vicee dit omdat het gezoet is met stevia en een glas maar 25 calorieën en daar word ik helemaal enthousiast over. Want nu ik lijn vind ik een sapje wel lekker tussen door en deze is ook nog een weinig calorieën. Ben benieuwd hoe deze gaat smaken. Verder de andere producten zijn ook welkom en ben ik benieuwd naar.
Morgen mag ik weer wegen en ben erg nieuwsgierig niet zo'n beste week achter de rug voor mijn gevoel dus dat word spannend morgen.

1 opmerking: