zondag 20 oktober 2013

En dan is het zondag

Ja het is weer zondag en normaal is het voor veel mensen een rustdag, maar vandaag gingen mijn vriend en ik gezellig naar het bos. Voordat we er waren hadden we nog een discussie ivm de navigatie ik volgde de navigatie en mijn vriend bleef volhouden dat het anders moest. Even geparkeerd met parkmobile erg handig de app. Maar eenmaal daar aangekomen kozen we voor de paarse route 11 km. Onderweg veel mooie dingen gezien. Na ruim twee een half uur lopen waren we klaar met het rondje.
Toen hadden we toch wel aardig honger gekregen en besloten we naar Wonders te gaan, daar heerlijk een broodje gegeten en choco koffie gedronken.

Vanavond had ik weer besloten om culinair te gaan koken. Dus had een recept van 24 kitchen gekozen van de makkelijke maaltijd. Nou ik ben ruim een uur bezig geweest en hun doen er een half uur over. Maar het eten was heerlijk en na weer even een kleine discussie over het boter in de pan doen(mijn vriend ging helpen) ik vond dat het meteen erin moest en hij niet dus toen maar weg gestuurd. Ondanks dat het natuurlijk erg lief is dat hij wil helpen maar dat verliep in mijn hoofd niet goed. Maar nu is alles weer prima en zo gaan we SYTYCD kijken. 

hier nog even de link naar het recept;


1 opmerking: