woensdag 9 oktober 2013

Woensdag 9 oktober

Goedenavond, net terug van een uurtje dansen. Dit jaar dansen we op muziek van de musical/film flashdance. Pittig maar erg leuk.

Nu even mijn dag doornemen...
Elke woensdag is mijn vrije dag en vandaag was ook lekker mijn vriend vrij. Er stond wat dingen op de planning voor vandaag eerst onze zoektocht naar een leuke woning. Vanmorgen hadden we weer een bezichtiging het huis bevalt ons erg goed en gaan zeker ermee verder. Leuk huis, groot en mooi ingericht ook onze smaak dus dat is altijd mooi meegenomen. Verder hou ik niet zo van een wasstraat dus mijn vriend lief aangekeken en deze is voor mijn door de wasstraat gegaan met mijn auto en daarna nog even mijn auto gezogen. Nu is hij weer lekker schoon :-)

Daarna boodschappen gedaan wat groentes gehaald voor de groentesoep die ik ging maken en nog wat andere kleine dingen. Wij doen boodschappen bij de Deen en daar hebben ze een leuke spaaractie stickers van verschillende dieren sparen en deze plakken in een boek. Wij sparen de stickers voor de zoon van een collega van mij die is gek op dieren.

Toen we thuis waren zijn we nog gezellig wezen winkelen samen.
Thuis nog even samen lekker tv gekeken o.a TLC en MTV....

 Rond vijf uur zijn we samen gaan kokkerellen. Hij sneed de groentes en ik zorgde voor de rest(balletjes gehakt maken voor in de soep).... Resultaat was erg lekker

Wat zit er nu door de soep hoor ik je denken;

  • Pakje honig boerengroentensoep
  • Selderij
  • Prei
  • Peper
  • Bouilonblokjes
  • champigons
  • uitjes
  • Vermicelli
  • liefde;-)
We hebben er heerlijk een stokbroodje bij gegeten
 Hij smaakte erg lekker en ga er morgen ook nog lekker van smullen.

Nu ga ik zo lekker douchen en mijn bed in duiken.
Morgen weer een werkdag voor de boeg en de griepprik halen bij de dokter...
Fijne avond en tot snel

1 opmerking: