woensdag 16 oktober 2013

Woensdag 16-10

Ja waar zal ik een beginnen vanmorgen naar de Suzuki dealer geweest voor een bandenwissel daar heerlijk aan een kop koffie gezeten met wat leesvoer.  Zat daar een oudere man en die moest zijn verhaal even kwijt, maar zocht servetten want had een crackertje bij zich. Dat was zijn ontbijt en vouwde toen zijn alminiumfolie open en strijkte het glad en zat toen heerlijk te smullen..
       

Daarna weer naar huis om mijn vriend op te halen we gingen voor een oriĆ«ntatie gesprek naar de Rabobank. Na goed nadenken hebben we gekozen om Rabobank te kiezen voor de hyptheek.      Daar ook weer lekker een bakkje koffie gedronken..    
                Toen zijn we richting Amsterdam noord gegaan voor de tandarts daar bleek dat ik naar de kaak chirurg moet om mijn verstandskiezen te laten trekken. Volgende staat deze al op de planning spannend hoor. Even gezellig langs mijn moeder geweest op de terug weg naar huis. Maar we moesten op tijd weg want we gingen we het huis bekijken of we echt zeker wisten dat we dit huis willen en dus willen gaan bieden en ja dat gaan we doen.. Eenmaal thuis na een drukke dag snel wat eten naar binnen gewerkt en toen stond Melissa weer voor de deur om naar dansen te gaan. Nu zit ik nog op de bank zo lekker douchen en naar bed. Morgen weer een nieuwe dag.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten