zaterdag 12 oktober 2013

Smullen en smikkelen op zaterdag


Vandaag is het zaterdag en zoals elke zaterdag doe ik mijn wekelijkse boodschappen.
Tijdens het boodschappen doen had ik het idee om lekker een cake te bakken en na even kijken welke is het de chocotwist geworden van honig.
hieronder een link naar het recept;
het recept

Nu had mijn vriend hem nog nooit gegeten dus dacht leuk zal hem eens maken voor hem. Heb de cake iets langer in de oven laten staan waardoor de buitenkant een lekker krokant korstje kreeg en van binnen heerlijk zacht. Deze cake is er leuk om te maken en komt elke keer er weer anders uit te zien. Wat ook erg lekker is om er chocolade overheen te gooien voor de echte zoete kauw...Mijn vriend en ik hebben heerlijk een plakje gegeten bij de koffie en wij hebben een senseo en een dolce gusto. En zo af en toe nemen we een heerlijk bak koffie met dolce gusto voor mij een heerlijke cappuccino en voor mijn vriend een espresso.


Verder om even nog meer over eten te hebben ben ik vanmiddag lekker een eitje spek gaan bakken voor ons tweetjes was alweer een tijdje geleden een eitje spek dus deze smaakte weer erg lekker.
Nu zit ik te wachten op mijn bestelling van thuisbezorgd.nl aangezien mijn vriend een vergadering hebt en ik geen zin heb om voor mezelf te koken. Vandaag kon ik lastig kiezen maar na wat wikken en wegen is het roti met kip geworden en om het af te maken een broodje bakkeljauw...Dat word dus lekker smullen en smikkelen...
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten