zaterdag 19 oktober 2013

Het is weer zaterdag!!

Al twee dagen weer niet een blog hier geplaatst en nu is het tijd om er weer een te plaatsen.
Dit weekend niet echt veel plannen. Wel heb ik veel dingen in het verschiet de komende tijd.

In november ga ik gezellig met mijn ouders, zusje en haar vriend en natuurlijk mijn eigen vriend een midweekje weg naar Center Parcs Port zeelande en van de week kreeg ik te horen dat mijn opa en oma ook gezellig mee gaan. December word ook zoals altijd een drukke maand ik ga gezellig met mijn oma, moeder en zusje naar de winterfair in ahoy op zaterdag 7 december. Lekker kerstshoppen en sfeer proeven.


Heb zelf al heel veel zin in de kerst kan niet wachten. En bij ons thuis zijn we er ook al druk mee bezig lootjes al getrokken voor de kerst en cadeaus worden al gekocht.
Verder heb ik ook nog een weekje vrij in december en dan gaan mijn zusje en ik naar de zwaluwhoeve. Ben benieuwd zelf nog nooit geweest maar hebben nu een cadeaubon en deze willen we toch gaan gebruiken. Dus daar zal tegen die tijd ook een blog over komen. 
Vanavond staat er hollandse pot op het menu; aardappels met rode kool en een gehaktbal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten