vrijdag 1 november 2013

Daar ben ik weer....

Ja het heeft even bijna twee weken geduurd maar hier ben ik weer.
Anderhalve week geleden heb ik mijn verstandskiezen aan de rechterkant laten trekken en dit viel niet mee wel enkele dagen na pijn gehad en een dikke hamsterwang. Op mijn werk nog lekker druk bezig met de kinderen en ja je kan merken aan ze dat sinterklaas alweer bijna naar Nederland komt.

Verder ben ik net thuis en bij de buren was een pakketje bezorgt. Ik erg nieuwsgierig want heb niks besteld na openen van de doos viel bij mij het kwartje. Mijn food en zo pakket is binnen. Ik doe mee aan een community en deze heet food en zo. Hier praat je over eten,nieuwe producten en merken. Als je regelmatig op de website actief bent krijg je eens in de zoveel tijd een pakket binnen met producten.


Ga hier weer heerlijk mee koken en ben benieuwd hoe creatief ik ga zijn met deze producten. Verder ga ik dit weekend iets maken met een pompoen. Ga het internet eens afstruinen voor een heerlijk gerecht. Denk dat ik het ga combineren met een van de producten die ik vandaag binnen heb gekregen.
Nu maar eens een hapje eten en dan zo lekker voor de tv hangen.

1 opmerking: