donderdag 10 oktober 2013

Donderdag 10 oktober

Om te beginnen na het lezen van de blogg van mijn zusje MiszBloggie heb ook ik een persoonlijke label besteld van nutella. Aangezien er nooit een actie is met mijn naam zoals de cola flesje van nu en noem maar op. Door dat mijn naam niet zo bekend is al hoor je hem wel vaak word deze toch bijna nooit op producten gezet. Dus vind deze actie super leuk...Als ik hem binnen heb maak er natuurlijk een leuke foto van.


Nu even mijn dag bespreken moest er vandaag weer lekker vroeg uit om naar mijn werk te gaan. In mijn pauze bekeek ik mijn mail even en tot mijn verbazing kreeg ik een hele leuke mail van Ikea.
Waarschijnlijk sta je er niet bij stil, maar vandaag ben je precies 1 jaar IKEA FAMILY lid. Om dat te vieren trakteert IKEA FAMILY op een verrassing

En inderdaad daar heb ik niet bij stil gestaan en kreeg een kortingsbon van tien euro, dan denk je leuk...Maar je krijgt alleen tien euro korting vanaf een besteding van 100 euro....


Na mijn werkdag moest ik ook nog even langs de huisarts voor mijn griepprik. Toen deze erin zat even wat kleine boodschappen gedaan. Eenmaal thuis nog wat soep van gister gegeten en nu als ik klaar ben ga ik gezellig naar Expeditie Robinson kijken...
 

































1 opmerking: