woensdag 22 januari 2014

Terug van weg geweest

Ja het is alweer bijna 3 maanden geleden dat ik een bericht heb gepost.
Dus dacht ik vandaag laat ik eens weer actiever gaan bloggen.

Af gelopen tijd drukke tijd gehad met de kerst en ook nog ons huizenjacht.
Ondertussen een huis gevonden en nu is het wachten op de bank. Wel druk al bezig met inpakken dus huis word steeds leger en stapel dozen steeds meer.

Vandaag moest ook mijn auto die ik alweer een jaar heb naar de garage voor een beurt. Daar zit je dan een uur te wachten en het zal niet ik heb weer aanspraak. Een hele vriendelijke man die door de crisis zijn baan kwijt is en hij moest even zijn verhaal kwijt. Hadden het over huizen kopen en gaf me nog wat tips. Hij had bij de bank gewerkt dus had wel wat tips wat we nog allemaal konden doen, heb hem vriendelijk aangehoord.
Dit onder genot van een heerlijk bakkie koffie een cappuccino met een heerlijk koekje van de weight watchers waar ik sinds twee weken ook weer mee bezig ben.




Net nog wat boodschappen gekocht bij de Deen. En daarvoor nog langs de Prenatal geweest om een cadeautje te kopen voor een vriendin van mij die zwanger is.
Vanavond mag ik weer dansen en hebben nu voor een aantal weken daar een stagiaire die ons goed afmat, wel leuk en een nieuwe uitdaging.
fijne woensdag nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten