zaterdag 25 januari 2014

Weekend....

Het is weer zaterdag en vandaag heb ik lekker uitgeslapen en daarna de auto in gestapt om boodschappen te gaan halen. Ik liep eerst even de Blokker in omdat ze kortingen hadden. En ik hou daar van. Ik liep daar een beetje rond en kwam daar een super fijne actie tegen 3+1 gratis en ook op kaarsen en laat ik nou gek zijn op kaarsen. Deze geven zoveel gezelligheid en warmte in huis.
Nu stonden er wel twee kleuren die ik normaal nooit gekozen zou hebben,maar na wat tafel toch gekozen en niet alleen om de prijs maar ook voor de kleur. Vind de kleuren persoonlijk na wat langer er na gekeken te hebben toch erg leuk en heb er 4 gehaald moest maar 5 euro betalen voor 4 kaarsen. Nu denk je vast maar 5 euro??? Ja ik kreeg 1 gratis en op elke kaars nog eens 30% korting. Dus nu 4 grote kaarsen met 5 euro korting.
Persoonlijk vind ik die okergele kleur best mooi en je ziet het niet veel. De kleur past ook mooi bij ons interieur door dat we veel wit en grijs tinten hebben. De andere kleur paars/roze kleur vond ik mooi omdat het toch een beetje een girly kleur is en ja ben toch een vrouw en wat vrouwelijke tinten is altijd leuk in huis.
Na de blokker even de Etos nog in geweest voor wat multivitamine en na het zien van een blogvideo van blogger; http://www.beautygloss.nl/ kwam ik erachter dat je voor onder oogschaduw een basis kan plaatsen dus heb ik bij Etos de eyeshadow underbase gekocht. Ik ben er benieuwd hoe dit gaat zijn vooral omdat ik vaak heb dat mijn oogschaduw niet mooi blijft zitten als ik het op mijn ogen heb voor een feestje, etentje etc. Dus als ik het ga gebruiken zal ik daarna vertellen hoe het mij is bevallen.
Nu heb ik al laten weten dat ik dus veel kijk en lees bij beautygloss.nl maar ik ben ook wel fan van http://veracamilla.nl/ vera volg ik al enige tijd.

Nu doe ik altijd boodschappen bij de Deen en deze hebben weer een spaaractie in het verschiet. Nu is deze actie meer voor kinderen, maar kreeg daarvoor een recepten boekje en daar ben ik dol op. Hier onder het boek wat we gister en vandaag gratis kregen bij de boodschappen. Nu is het leuke van Deen dat ze dan de komende weken hele fijne acties hebben rondom deze actie. Je krijgt bij elk actie product een klikarmbandje en bij elke 15 euro aan boodschappen. Ik ben benieuwd hoe deze eruit zullen zien en zal daar over later op terug komen.

Mijn vriend is nog aan het werk en kom over ruim anderhalf uur weer lekker thuis en morgen zijn we samen vrij. Vanavond staat er lasagne op het menu en morgen kookt mijn vriend voor me is alweer te lang geleden. En een schat dat het is heeft hij uit een weight watchers boek een recept uit gekozen en gaat deze morgen bereiden voor ons.
Fijne avond nog en tot snel...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten