zondag 26 januari 2014

Weekend alweer bij op het eind..

Daar ben ik dan weer...
Vandaag was mijn vriend ook lekker vrij dus besloten wij om even richting de IKEA te rijden. We krijgen als alles rond is in maart de sleutel van ons huisje. Dus gingen we richting IKEA om ideeën op te doen en kijken wat we willen kopen tegen de tijd dat we daar gaan wonen. Dit is aardig gelukt flink wat leuke dingen gezien en ook wat gekocht. En daarna nog na wat bouwmarkten geweest en woonmall xl. Deze winkel waren we beide nog nooit geweest en daar hebben we een kop koffie gedronken. Leuke winkel een IKEA maar dan wat luxere producten. Daarna reden we langs Zaandam en besloten we nog een bezoek aan loods 5 te brengen. Daar wat kleine dingen gekocht en een hele mooie bank gezien die we wel willen kopen als we eenmaal in het nieuwe huis zitten.

Toen weer richting huis en hier heb ik na een filmpje van een andere blogger mijn saaie waxinelichtjes opgepimpt met glitter nagellak.
 
 Verder sta ik vanavond niet in de keuken en dat is een lange tijd geleden. Pieter kookt vandaag en wat nou leuk is hij kookt uit een kookboek van weight watchers. Ben benieuwd.
Ook zit ik vanavond weer klaar voor Boer zoekt vrouw... en daarna voor Geordie Shore.
Fijne avond allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten