maandag 5 januari 2015

Zwangerschap

Mijn zwangerschap verhaal start op woensdag 9 april 2014.
Na een ochtend werken ben ik langs de Kruidvat gereden voor een test, eenmaal thuis zei ik tegen mijn vriend die vrij was ik ga een test doen( was 3 dagen over tijd). Na enkele momenten verscheen daar een licht roze streepje ik was overtuigd maar mijn vriend niet dus hij ging naar de etos voor een clearblue test en deze gaf erg snel aan ZWANGER. We waren erg blij en meteen naar mijn ouders gegaan om het te vertellen.

Rond paas hebben we mijn schoon ouders ook verteld van onze zwangerschap. Ze waren verbaasd maar erg blij voor ons. Al snel gingen de weken voor mij en 13 mei hadden we onze 12 weken echo, wat erg spannend was omdat ik wat bloedverlies had en dit heeft tot 16 weken door gezet. Maar tijdens de echo was alles goed. De weken naar de 20 weken duurde het langst, wat waren wij nieuwsgierig naar het geslacht en eenmaal daar aangekomen ging ik liggen en onze kleine liet meteen zien dat hij een jongen was.
Vanaf 20 weken ging het eigenlijk snel met 24 weken had ik een echo bij Dr. papa . Wat een ervaring was dit en wat hebben we ervan genoten en veel gezien. Een echte aanrader voor elke zwangere.

Toen ging het snel en voor dat ik het wist had ik verlof, alleen begon mijn verlof anders dan verwacht. Had last van mijn bekken en heb een week moeten rusten, dit werkte en kreeg stuk minder last.
Op 1 november had ik een babyshower voor een uitgebreid verslag kijk op miszbloggie

7 november gingen we met de hele familie een weekje naar centerparcs en dit was heerlijk.
De weken erna heb ik nog een fotoshoot gehad dit was erg leuk en zijn erg blij dat we dit hebben gedaan hierover volgt snel een blog.

Ik was op 14 december uitgerekend en was ervan overtuigd dat ik vlak voor de feestdagen pas zou bevallen nou onze kleine man kwam op 6 december 2014 hij heeft Kian en het bevallingsverhaal komt deze week nog online.

Dit was kort mijn zwangerschap...

tot snel

Amanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten