woensdag 14 januari 2015

Dolce Gusto koffie

Ik ben een lekkere koffie drinker en met dolce gusto kan dit perfect.
Maar niet alleen de koffie is heerlijk ook de andere smaken zoals chocolade melk, Mocha koffie en nog veel meer. Nieuwsgierig naar de vele smaken die ik al heb gehad lees dan gerust verder.




Lungo
Een stijlvolle kop smaakvolle koffie met een rijk aroma en een fluweelzachte crème laag. Lungo betekent letterlijk ‘lange koffie’ en is in feite een ‘uitgerekte’ espresso.   
Ook heb je lungo mild, maar we hebben gemerkt dat deze toch scherper van smaak is dan lungo.
En lungo intenso deze hebben wij nog nooit gedronken.

 Espresso intenso

Deze koffie is het kleine, extra sterke broertje van de Espresso. Kritische espressofans knikken goedkeurend als ze onze Espresso Intenso proeven, als kick-start bij het ontbijt of 's avonds na het eten. Dankzij de professionele druk van 15 bar creëert Espresso Intenso de perfecte 'crema' voor jouw genot.
Deze koffie drinkt eigenlijk alleen mijn vriend.

Je hebt ook nog een normale espresso, Cafeïnevrije , espresso barista, espresso ristretto en sinds kort met caramel.

Marrakech style thee

Deze thee is gebaseerd op de Marokkaanse thee.
Nu houd ik ook van thee drinken en was nieuwsgierig naar deze thee.
De eerste keer dat ik heb dronk vond ik hem tegenvallen, hij heeft ergens wel wat weg van de thee die ik ken. Maar de echte Marokkaanse thee wint het toch van deze. Na nog een keer drinken vind hem wel lekker hij is zoet van smaak en hoeft echt geen suiker toe te voegen.














Grande cafe
Dit is een normale koffie en voor echte koffie liefhebbers krijg je een grote bak koffie, als je deze gaat drinken. Mijn vriend vind deze erg lekker en zegt dat dit een heerlijke bak koffie is om je dag mee door te komen

Cappucino

Over deze koffie ben ik helemaal enthousiast en is ook wel echt mijn favoriet. Waarom, nou omdat ik dit een heerlijk bak koffie vind om even weg te dromen. Heerlijk mooie schuimlaag en heerlijke koffie smaak. Zelf voeg ik er een zoetje aan toe. Omdat deze koffie al redelijk zoet is van smaak.

In deze variant heb je nog een light versie en een ice versie.
De laatste is mijn vriend weer erg fan van voor in de zomer een lekkere ijskoffie. Ik heb het niet zo op koude koffie maar zoals hij zegt is dit echt een topper.


Chocolade melk(chococino)

De chocolade melk is bij ons ook wel 1 die we vaak bestellen. Ik vind het vooral lekker in de winter om dit vaak te drinken. Je proeft erg goed de chocolade smaak en de melk maakt het een heerlijke volle chocolademelk van.

Voor de liefhebbers hebben ze nog caramel en nesquik


Latte machiato

Deze koffie heb ik in alle varianten wel gedronken. Je hebt light, caramel, vanille, unsweetened en natuurlijk de normale.
Bij elke smaak proef je duidelijk wat dolce gusto beweerd. Ik drink deze vaak bij mijn ouders omdat mijn moeder dol is op de latte koffies.

Mocha

Dit is een chocoladekoffie en vind persoonlijk dit wel de minste van alles wat ik heb geproefd. Je moet hier echt van houden. Als ik deze drink vind ik dat zowel de koffie en chocolade niet goed in belans is. De ene keer proef je meer koffie en de andere keer meer chocolademelk. Heb zelf zulke koffies wel eens gedronken in restaurants en vind ze dan heerlijk. 

Prijzen:

Alle koffies zijn € 4,99 en dan heb je 16 koffiecups
Alle koffies met melk hebben de zelfde prijs alleen heb je dan dat je dan maar 8 keer koffie hebt.
Verder heb je tegenwoordig ook de XL verpakkingen en deze kosten €8,89 en dan heb je 30 cups.

Enkele informatie heb ik van de website zelf en ben je nieuwsgierig geworden na het lezen van dit artikel ga dan snel kijken en bestel. Verder kan je ook nog leuke accessoires bestellen. Dit artikel is niet gesponsord.  

Bron:
dolce-gusto 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten